mandag 2. oktober 2017

Rosekort - Gjestedesigner hos Papirosjen


Jeg fikk en ny henvendelse fra Papirlosjen som lurte på om jeg ville være gjestedesigner igjen, med bruk av digistempel fra KreativeHenderDigis, og det ville jeg jo selvfølgelig :)

Jeg valgte meg dette herlige rose-stempelet.




Dette kan man virkelig lage mye flott med altså :D

Her har jeg printet rosene direkte på bazzill. Jeg har stemplet med et passende stempel og tatt igjen grønnfargen i matten både i sommerfuglen og perlene :)





Her har jeg brukt Distress Ink på plastikk, sprayet med vann og dyppet kortet ned i for å lage bakgrunnen. Deretter har jeg sprayet blomstene og sommerfuglene med Perfect Pearls. Pyntet med die cut fra Tim Holtz og en firkant med stempel fra Norsk Stempelblad.





Her har jeg splæsjet litt :) Trykket Distress Stain tre ganger på papiret for å få splæsjene. Deretter har jeg tapet på washitape. Motivet har jeg "malt" med samme Distress Stain og ikke dekket blomstene helt for å få frem den litt uferdige, røffe stilen.






Her har jeg også printet rosene direkte på bazzill. Stemplet med stempel fra Norsk Stempelblad og limt på noen gull-glitter-hjerter :)





Tusen takk for at jeg fikk være gjestedesigner :D ♥ 

2 kommentarer:

  1. Så flottre og forskejllige kort du har laget ut av digistempelet du fikk. Ser ut som du har storkost deg her :-)

    SvarSlett
  2. Elsker at mange av kortene dine er så lette å "modifisere" til herrekort! De er så tøffe og enkle at jeg fikk kjempemye inspirasjon å startet med bakgrunner til flere jeg har blitt inspirert av! Tusen takk

    SvarSlett