torsdag 2. februar 2012

one of a kind

Mitt bidrag til utfordringer hos:

- Scrapfit - The rule for this warm-up is to use Kraft cardstock somewhere on your project
Scrapperiket - Utfordring 44: ANYTHING GOES

Bildet er av mamman min :o)

Jeg har brukt:

- kraft kartong
- bølgepapp
- filmstriper av tykk kraft kartong inket med hvit Distress stain
- osteklut
- pebbles
- dottie ann
- die cut (film strip fra Tim Holtz)
- tissue tape fra Tim Holtz
- bling fra Prima
- stjerner laget etter stjerner fra Bazzill
- bokstav stickers fra Basic Grey
- metallpynt fra "Kort og Godt"

Takk for at du titter :o)





LO`en er inspirert av Dayna Howard :o)

8 kommentarer:

  1. Denne var skikkelig lekker. Som alltid på dine LOer er det mange flotte detaljer.
    klem :)

    SvarSlett
  2. ohhh LOVE this page and the white paint on the kraft!!! gorgeous Tone!!! thanks sooo much for playing along at ScrapFIT!!!

    SvarSlett
  3. A very cool layout! Love that paint and the whole neutral feel, just awesome!

    SvarSlett
  4. Her var det masse inspirasjon å hente...Så masse flott du lager! Jeg henger meg på som følger av sida di. Gleder meg til å se mer av det du lager ;o).

    SvarSlett
  5. What a cool layout! I love the messiness of it...the white paint is awesome! Thanks for working out with us again at ScrapFIT!

    SvarSlett
  6. Mange stilige elementer på LOen din!!! Tusen takk for tips om inspirerende blogger! Ønsker deg ei flott uke!

    SvarSlett
  7. Knallkul! Denne var skikkelig diggbar:)

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett
  8. ÅÅÅ - denne var KUL Tone!!! Digger den!!
    Herlig med malinga:)

    Håper du får en fin dag:)

    SvarSlett